In memoriam Cees Albers

Zaterdag, 19 november 2022

In memoriam Cees Albers

Het bestuur van De Duivelskolk is bedroefd vanwege het overlijden van ons trouw lid en bestuurslid:

Cees Albers

1941 – 2022

Cees was sinds zijn jonge jaren lid van onze vereniging en sinds 2001 bestuurslid. Al die jaren heeft hij als bestuurslid een bijdrage geleverd aan onze hengelsportvereniging. Daarnaast was hij altijd van de partij als er iets moest gebeuren en heeft hij vele viswedstrijden georganiseerd. Het was altijd een genoegen om samen met hem bezig te zijn.
Cees was al langere tijd ziek en hij is steeds moedig gegaan voor herstel, maar helaas heeft hij deze strijd verloren. Kort geleden heeft hij van de artsen moeten horen dat herstel niet meer mogelijk was. Hij heeft het lot geaccepteerd, hoe moeilijk het ook was.
Gelukkig heeft hij nog wel kunnen genieten van de laatste viswedstrijden die hij nog mocht meemaken en mede organiseren.

Wij herinneren ons Cees als een man die altijd klaar stond voor onze vereniging en die met zijn heerlijke, droge humor ons vaak liet lachen.

We zullen hem missen!