Bestel nu de Vispas 2023 met korting!

Donderdag, 3 november 2022

Het bestuur heeft besloten vanaf 2023 de uitgifte van de vispas via Sportvisserij Nederland te laten lopen. Alle leden krijgen een dezer dagen bericht via email en/of post van Sportvisserij Nederland waarin staat hoe je de contributie voor volgend jaar kunt betalen en wanneer je dan de vispas 2023 ontvangt..

Geef nu via een kort bericht aan ledenadministratie@vispas.nl door dat de contributie door Sportvisserij Nederland namens onze vereniging automatisch geïncasseerd mag worden en je krijgt € 5.- korting omdat dan de administratiekosten vervallen.

Nu doen, dan heb je de vispas automatisch voor het nieuwe jaar in huis!