Zondag 13 juni eerste wedstrijd van dit seizoen!

Donderdag, 3 juni 2021

Zondag 13 juni is de eerste wedstrijd van dit seizoen. Het loten is om 7.00 uur, de wedstrijd start om 7.30 uur en duurt tot 12.00 uur.

In totaal zijn er 3 wedstrijden, de andere twee zijn op 4 juli en 18 juli. Het inschrijfgeld voor de serie van 3 wedstrijden is € 15.-.

Je moet je tevoren opgeven bij Theo Bartels, 06-50537559, of bij Cees Albers, 06-10118431, en wel uiterlijk vrijdag 11 juni om 21.00 uur.

De hengelkeuze en de manier van vissen is vrij. Er mag echter niet met kunstaas gevist worden. Alle gevangen vis telt mee, behalve paling. Deelnemers worden verzocht een ruim leefnet, minimale diameter 40 cm en lengte 2,5 meter te gebruiken. Grote vis, zoals snoekbaars of karper, wordt direct gewogen en terug gezet.

Verder gelden de wettelijke regels.

De wedstrijden zijn altijd gezellig, je ontmoet ook eens de andere leden. Een aanrader dus!