Vispas 2021 bestellen

Zondag, 6 december 2020

Contributie 2021.

Om weer zorgeloos in 2021 te kunnen vissen moet je in het bezit zijn van een vispas.
Als lid van de Hengelsportvereniging de Duivelskolk krijg je deze vispas 2021 na betaling van de contributie.

Wijzigingen als gevolg van Corona.

Gebruikelijk was dat de contributie op verschillende manieren kon worden voldaan.
Door de beperkingen als gevolg van de corona epidemie proberen we de contacten zoveel mogelijk te vermijden. Zo zal de jaarvergadering in januari 2021 niet doorgaan en zullen we geen avonden hebben waar de vispas afgehaald kan worden tegen contante betaling van de contributie.

In 2021 kan de contributie alleen betaald worden via de bank, waarna je de vispas per post krijgt toegestuurd.
De contributie kan worden overgemaakt op:

NL91 INGB 0001 4435 85
t.n.v. HSV de Duivelskolk

Vermeld bij betaling a.u.b. uw postcode en huisnummer.

Contributie voor 2021.

Als je de contributie overmaakt voor 31 januari 2021 bedraagt deze:
•Voor leden die op 1 januari jonger zijn dan 65 jaar: € 37
•voor leden die op 1 januari 65 jaar zijn of ouder:€ 33
•Voor jeugdleden die op 1 januari jonger zijn dan 14 jaar€ 12
•Bootvergunning Oude Grindgat€ 10
De portokosten van de verzending van de vispassen komen voor rekening van de vereniging.

Als de contributie na 31 januari 2021 wordt overgemaakt wordt deze verhoogd met € 2 voor portokosten.
De contributie bedraagt dan:

•Voor leden die op 1 januari jonger zijn dan 65 jaar: € 39
•voor leden die op 1 januari 65 jaar zijn of ouder:€ 35
•Voor jeugdleden die op 1 januari jonger zijn dan 14 jaar€ 14
•Bootvergunning Oude Grindgat€ 10

Bij de vispas krijg je een lijst van viswateren van de vereniging met de bepalingen die daar gelden.
Voor alle andere wateren waarmee je met de vispas mag vissen kunt jeu gebruik maken van de Visplanner. Deze vervangt de papieren lijst en de jaarlijkse aanvulling hierop. Om kosten te besparen worden deze niet meer standaard meegezonden met de Vispas.

Als je ook nog lid bent van een andere vereniging krijg je wellicht korting op je vispas van de Duivelskolk. Neem hiervoor dan even contact op via de mail: deduivelskolk@ziggo.nl of tel 06 12713564