De wedstrijden gaan weer beginnen! Doe je mee?

Vrijdag, 12 mei 2023

Wedstrijdvissen bij De Duivelskolk betekent vooral veel gezelligheid en kameraadschap. Natuurlijk wil elke deelnemer winnen, maar gemoedelijkheid en elkaar een handje helpen staat voorop.

Bovendien is het een mooie gelegenheid voor minder ervaren vissers om de kunst af te kijken bij de ervaren rotten!

Ook dit jaar organiseren we weer drie witvis wedstrijden in het Nieuwe Grindgat, of in het Oude Grindgat als het water hoog staat. De datums voor de wedstrijden zijn:

21 mei, 11 juni en 25 juni, steeds van 7.30 uur tot 12.00 uur. Het inschrijfgeld voor deze serie wedstrijden is € 15.00.

De jaarlijkse Snertwedstrijd wordt gehouden op 24 september in de visvijvers van ´t Mun in Appeltern. Inschrijfgeld voor deze wedstrijd
 is € 10.00.

De loting voor elke wedstrijd vindt plaats om 7.00 uur bij het viswater.

Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag vóór de wedstrijd 21.00 uur bij Theo Bartels, 06-50537559 of Jacques Bastiaans, 06-51143776.

Zie ook het wedstrijdreglement elders op de website. Alle deelnemers worden geacht het wedstrijdreglement te kennen en te respecteren.